F.A.Q.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS – FAQ

ΑΓΟΡΕΣ

Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με τους εξής τρόπους:

• Περιηγηθείτε στο blog και στα άρθρα του. Κάτω από κάθε φωτογραφία προϊόντων  υπάρχει πίνακας με κωδικό, περιγραφή & τιμή προϊόντος. Δίπλα στα προϊόντα που μπορείτε να αγοράσετε on-line υπάρχει το κουμπί «Buy this product now». Κάνετε κλικ επάνω στο Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται δίπλα από το προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.

• Από την επιλογή Αναζήτηση στο δεξιά άνω σημείο των σελίδων. Αναγράφετε τον κωδικό προϊόντος ή τη λέξη που ψάχνετε με ελληνικούς χαρακτήρες, μικρά γράμματα κατά προτίμηση χωρίς τόνους.

• Από τα tags που υπάρχουν στη δεξιά στήλη της κεντρικής σελίδας ή τα tags του άρθρου που υπάρχουν κάτω από τον τίτλο μέσα σε κάθε άρθρο. Κάνετε κλικ επιλέγοντας όποιο tag θέλετε εσείς.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση sales[papaki]newman.com.gr, είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 210-3228180. (Ώρες λειτουργίας καταστήματος χονδρικής: Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-16.00 και Σάββατο 9.00-15.00)

Πώς μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;

Στις σελίδες του blog μας απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος υλικών, εργαλείων και διακοσμητικών. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει στην επιλογή σας.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ό,τι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο CHECKOUT που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 3228180 εργάσιμες ημέρες 09:00-15:00 ή μέσω fax στο 210-3218741 όλο το 24ωρο.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί. Όταν η αποστολή της παραγγελίας σας ξεκινήσει, θα λάβετε ένα δεύτερο μήνυμα, στο οποίο αναφέρεται και ο κωδικός μεταφοράς της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο bombonieres.com.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.

• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση sales[papaki]newman.com.gr, όπου θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.

• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-16:00

• Να στείλετε fax στο 210-3218741, όπου θα γράφετε ό,τι αναφέρεται παραπάνω για το e-mail

Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω πού βρίσκεται η παραγγελία μου;

Στη σελίδα της ACS μπορείτε να δείτε την εξέλιξη της παραγγελίας . Στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί πρέπει να εισάγετε τον κωδικό μεταφοράς (tracking ID number), ο οποίος σας έχει δοθεί με e-mail. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

•  Με e-mail στο sales[papaki]newman.com.gr θέμα: “Ακύρωση παραγγελίας στο bombonieres.com.gr” μαζί με τα προϊόντα παραγγελίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

•  Τηλεφωνικά στο 210-3228180.  (Ώρες λειτουργίας καταστήματος χονδρικής: Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-16.00 και Σάββατο 9.00-15.00)

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το bombonieres.com.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με δύο τρόπους:

• Με e-mail στο sales[papaki]newman.com.gr με θέμα “Επιστροφή προϊόντος” μαζί με τα στοιχεία της παραγγελίας και τα στοιχεία επικοινωνίας ή

• Τηλεφωνικά στο 210-3228180  (Ώρες λειτουργίας καταστήματος χονδρικής: Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-16.00 και Σάββατο 9.00-15.00)

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας την έγκριση επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του bombonieres.com.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.

 

ΠΛΗΡΩΜΗ

Παραγγελία και πληρωμή ηλεκτρονικά

Πώς να πληρώσω με PayPal  στο bombonieres.com.gr

  1. Βρείτε το αντικείμενο που θέλετε να αγοράσετε.
  2. Κάντε κλικ στο «Προσθήκη στο καλάθι».
  3. Μεταβείτε στο «Checkout» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας
  4. Ελέγξτε τα στοιχεία παραγγελίας σας. Ενημερώστε την ποσότητα αντικειμένων σας και συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τη διεύθυνση αποστολής, αν απαιτείται.
  5. Κάντε κλικ στο «Μετάβαση στο PayPal». . Αυτόματα,αποχωρείτε από το bombonieres.com.gr και οδηγείστε στην ασφαλή σελίδα πληρωμών του Paypal (https), την οποία βλέπετε στην παρακάτω εικόνα. Συνδεθείτε και ελέγξτε τα στοιχεία πληρωμής.
  6. Κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση παραγγελίας».

Δεν έχετε λογαριασμό PayPal ακόμα; Εγγραφείτε τώρα πατώντας εδώ.

Θέλετε να γνωρίσετε περισσότερα για το PayPal; Μάθετε περισσότερα για το PayPal εδώ.

Πώς να πληρώσω με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο bombonieres.com.gr

Αν δεν έχετε λογαριασμό στο Paypal μπορείτε να πληρώσετε την αγορά των προϊόντων σας με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή την χρεωστική σας κάρτα μέσα από το ασφαλές περιβάλλον του Paypal. Επαναλαμβάνουμε ότι δεν χρειάζεται να διαθέτετε Paypal λογαριασμό.

  1. Βρείτε το αντικείμενο που θέλετε να αγοράσετε.
  2. Κάντε κλικ στο «Προσθήκη στο καλάθι».
  3. Μεταβείτε στο «Checkout» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας
  4. Κάντε κλικ στο «Μετάβαση στο PayPal». Επιλέγετε το link το οποίο γράφει «Don’t have a Paypal account? Pay with your debit or credit card as a Paypal guest» (το οποίο σημαίνει «Δεν έχετε λογαριασμό PayPal? Πληρώστε με τη χρεωστική η πιστωτική σας κάρτα σαν επισκέπτης PayPal.”
  5. Eισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας και πατήσετε Continue για να προχωρήσετε στη συναλλαγή σας.
  6. Κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση παραγγελίας».

 

Τι είναι το PayPal?

Το PayPal αποτελεί έναν ασφαλή τρόπο αγοράς, αποστολής και λήψης χρημάτων ηλεκτρονικά.

Είναι διαθέσιμο σε πάνω από 190 χώρες και επιτρέπει πληρωμές σε 21 νομίσματα, καθιστώντας το μία ιδανική λύση για διεθνείς συναλλαγές.

Μπορείτε να πληρώσετε για κάθε αντικείμενο που βλέπετε δίπλα το κουμπί «προσθήκη στο καλάθι» με PayPal.

Δεν έχετε λογαριασμό PayPal ακόμα; Εγγραφείτε τώρα πατώντας εδώ.

Γιατί το PayPal είναι καλό για εσάς;

Είναι ασφαλές:

  • Το PayPal κρατά τα οικονομικά στοιχεία σας ασφαλή και δεν κοινοποιούνται online.
  • Προστατεύουμε επίσης τις αγορές ανεξαρτήτως ποσού.
  • Σε περίπτωση προβλήματος, μπορούν να σας επιστραφούν τα χρήματα.

Είναι γρήγορο:

  • Μέσω PayPal πληρώνετε με λίγα μόνο κλικ.
  • Δεν χρειάζεται να εισάγετε τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία σας κάθε φορά που πληρώνετε.
  • Χρειάζεστε μόνο τη διεύθυνση email σας και τον κωδικό πρόσβασης.

Είναι διεθνές:

  • Το PayPal χρειάζεται για να κάνετε αγορές σ’ αυτόν τον ιστότοπο του bombonieres.com.gr και είναι αποδεκτό από χιλιάδες άλλους ιστότοπους.
  • Όπου κι αν κάνετε αγορές, αναζητήστε το σήμα του PayPal για να πληρώνετε με ασφάλεια και ταχύτητα.

Πώς λειτουργεί;

Για να πληρώσετε, συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας PayPal εισάγοντας διεύθυνση email και κωδικό πρόσβασης.

Επιλέξτε την πηγή χρηματοδότησης και τελειώσατε. Τα πάντα με λίγα κλικ!

Το PayPal στέλνει με ασφάλεια τα χρήματα στον πωλητή χωρίς να αποκαλύψει τα οικονομικά σας στοιχεία.

Αν χρειαστεί, τα χρήματα μετατρέπονται στο νόμισμα της συναλλαγής ή από σας ή αυτόματα.

Γιατί είναι ασφαλές;

Προστατεύουμε τις αγορές σας. Προστατεύουμε την οικονομική πληροφορία. Το PayPal δεν αποκαλύπτει ποτέ τα προσωπικά και τα οικονομικά σας στοιχεία στον πωλητή. Ο πωλητής βλέπει μόνο τη διεύθυνση email σας και τη διεύθυνση παράδοσης.

Σας προστατεύουμε κατά της απάτης. Τα εργαλεία ανίχνευσης απάτης μας και οι ειδικοί μας προστατεύουν τον λογαριασμό σας κατά της απατηλής δραστηριότητας 24/7.

Όλες οι ευαίσθητες πληροφορίες που μεταφέρονται μεταξύ του υπολογιστή σας και του PayPal κρυπτογραφούνται αυτόματα.

Παραγγελία και πληρωμή τηλεφωνικά ή με e-mail

Μόλις η παραγγελία παραληφθεί ελέγχεται η άμεση διαθεσιμότητα και βγαίνει προτιμολόγιο. Συμφωνούμε στον τρόπο αποστολής τον οποίο επιλέγετε εσείς (ταχυδρομείο, Acs, πρακτορείο) και σας δίνουμε κόστος μεταφοράς. Αναλόγως μεγέθους παραγγελίας η πληρωμή γίνεται με τους εξής τρόπους:

  1. Κατάθεση όλου ποσού παραγγελίας σε τραπεζικό λογ/μό της εταιρίας μας και αποστολή
  2. Κατάθεση προκαταβολής σε τραπεζικό λογ/μό της εταιρίας μας και αποπληρωμή πριν την αποστολή ή κατά την παράδοση
  3. Για μικρές παραγγελίες αποστολή με κούριερ και πληρωμή με αντικαταβολή

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ

Πότε θα παραλάβω;

Στην εταιρία μας η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Έτσι, αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 12:00μμ η ώρα το πρωί, θα ξεκινήσει η διαδικασία της παραγγελίας αυθημερόν. Αν η παραγγελία είναι μέχρι τις 16:00μμ, η διαδικασία θα ξεκινήσει την επόμενη ημέρα, ενώ για τις ώρες μετά τις 16:00μμ θα εκτελούνται οι παραγγελίες εντός των επόμενων 3 εργάσιμων ημερών.

  • Για παράδοση εντός Αττικής, ο μέγιστος χρόνος παράδοσης είναι 5 εργάσιμες ημέρες
  • Για παράδοση εκτός Αττικής, ο μέγιστος χρόνος παράδοσης είναι 7 εργάσιμες ημέρες

ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο

Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Η παραλαβή των παραγγελιών από το  κατάστημα γίνεται δωρεάν και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Οι αγορές μέσω του e-shop επιβαρύνονται με το κόστος αποστολής με courier το οποίο εξαρτάται από βάρος δεμάτων και περιοχή παράδοσης. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και πριν οδηγηθείτε στην πληρωμή, υπολογίζεται αυτόματα το συνολικό βάρος της παραγγελίας  και αφού επιλέξετε περιοχή παράδοσης, θα σας εμφανιστεί το συνολικό ποσό της παραγγελίας μαζί με τα μεταφορικά έξοδα αποστολής.

Μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημά  μαςΔείτε το χάρτη

Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προιόντα;

Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή 09:00πμ-17:00μμ.

Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Ύστερα από συνεννόηση με το προσωπικό της εταιρίας μας, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας Θησέως 10, Σύνταγμα, 10562 Αθήνα τις εργάσιμες μέρες Δευτέρα με Παρασκευή από τις 09:00-16:00 και Σάββατο από 09:00-15:00 ή να σας παραδοθούν στη διεύθυνση που θα υποδείξετε, συγκεκριμένη μέρα και ώρα με επιπλέον χρέωση την οποία υποδεικνύει η μεταφορική εταιρία.

 

ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Όταν παραλάβω τα υλικά θα με βοηθήσει κάποιος στην κατασκευή;

Η κατασκευή της μπομπονιέρας είναι αρκετά εύκολη, ώστε να μη χρειάζεστε τη βοήθεια κάποιου ειδικού. Εάν έχετε επιλέξει κάποιο από τα σχέδια που σας προτείνουμε μέσα στο blog, υπάρχουν στο αντίστοιχο άρθρο αναλυτικά οι οδηγίες κατασκευής. Αν παρόλα αυτά προκύψει κάποιο θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους υπαλλήλους του bombonieres.com.gr και να σας βοηθήσουν τηλεφωνικά στο 210-3228180.

Πως θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του bombonieres.com.gr;

Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα στη σελίδα επικοινωνίας «Contact us» από το κεντρικό μενού, αναγράφοντας υποχρεωτικά το email σας και τη λέξη NEWSLETTER στο ΘΕΜΑ της φόρμας.